Lading 2024-1130

Ut med Mer, inn med Wattif

Publisert: 30. november 2024

Vår ladeoperatør, Mer, har bestemt seg for at de ikke lenger vil satse på ladeanlegg i borettslag. Derfor må vi bytte vi til en ny. Det får noen følger for dem som lader i garasjen og på gjesteladeranlegget.

Alle som i dag har lader i garasjen, har fått e-post med informasjon om detaljene rundt operatørskiftet.

Nedenfor ligger et bestillingsskjema for eventuelle nye kunder som nå måtte ønske å få lader installert:

Etterbestillinger Wattif x Mer – Wattif (wattifev.com)

Ladeanlegget vil fungere som normalt helt fram til skiftet som vil finne sted omkring 13. desember.

Wattif EV har i samarbeid med Mer sendt ut følgende informasjon om stegene i prosessen:

1. Informasjon fra Mer: Den nåværende ladeoperatøren, Mer, vil i forkant av overgangen sende all nødvendig informasjon til brukerne. Dette vil inkludere detaljer om deres eksisterende kundeforhold og en veiledning om hvordan de kan sikre tilgang til den avtalte lade-rabatten.

2. Planlegging av migrering: Innen de neste 4 ukene vil vi kontakte dere for å avtale et konkret tidspunkt for migreringen av ladeanlegget til vårt system. En elektriker vil da installere ny router og eventuelt målere for energistyring, dersom dette er nødvendig. I tillegg vil alle ladebokser få nye klistremerker og ladekoder.

3. Velkomstbrev til brukere: I god tid før migreringen vil Wattif sende ut et velkomstbrev til alle brukere. Dette brevet vil inneholde en brukerveiledning og annen viktig informasjon for å sikre at alle enkelt kan fortsette å lade kjøretøyene sine uten problemer.

Vi ser frem til et godt samarbeid og håper dere blir fornøyde med våre tjenester. Hvis dere har noen spørsmål underveis, er dere hjertelig velkomne til å ta kontakt ved å svare denne e-posten, eller bruk adressen; info.no@wattifev.com